Kontingent

For at windsurfe i Nivå Bådelaug skal man være medlem af klubben. Vi har forskellige typer af kontingenter, som giver rabat for par og familier. Blev medlem her.

Windsurf undervisning Skolehold 2024

Som medlem af Nivå Bådelaug, kan du tilmelde dig et eller flere skolehold:
Sikker Surf for alle medlemmer søndag kl.12-14 (Sikkerhedsbåde vil være i vandet)

Venteliste til Windsurf & foil holod 2024   Tilmelding til klik her

Prisen inkluderer brug af windsurfudstyr, våddragt og redningsvest i undervisningstiden. Vi anbefaler at i anskaffe våddragt (min 4 mm) & surf sko,  vi har x antal i klubben, som kan lånes for den kommende sæson. vi har samarbejdspartner, Link til samarbejdspartner hvor vi får medlemsrabat klik her, eller skriv en mail til surfer@nivaabaadelaug.dk

Leje af windsurf & Sup udstyr

Som medlem af Nivå Bådelaug kan du leje windsurfudstyr, FOIL  & SUP udstyr. Tilmeld dig her.
Bemærk: Deltagere på skolehold har fortrinsret til windsurfudstyr mens der er undervisning. Ellers er det først til mølle.

Leje af skab eller hylde

Som medlem af Nivå Bådelaug, kan du leje plads til opbevaring af dit windsurfudstyr.
Hylde koster 400 kr. pr. sæson pr hylde. Tilmeld dig her..
Skab koster 800 kr. pr. sæson pr skab. Send en e-mail for at høre om der er ledige pladser. Tilmeld dig her..
Skriv til surfer@nivaabaadelaug.dk for yderligere spørgsmål.