Klubmodul henter siden
KONA LØRDAG Kapsejlads træning kl 09.00
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Kære KONA-sejler,

Tilmelding til KONA ONE-kapsejladstræning hver lørdag morgen kl. 09.00- 12.00 . Inkl. morgenkaffe :)

Skippermøde kl. 09:15 – gennemgang af dagens træning. Træningsplan 2024 optatering på vej

Holdet  er for nybegynder-, øvede- og elite-sejlere, opdelt i to hold.  Nybegyndere sejler sammen med det almindelige lørdagshold, til de er  klar til deltagelse i reel kapsejladstræning. Det andet hold er for  øvede- og elite-sejlere, hvor der vil blive undervist og coachet –  herudover sparring med de andre sejlere på holdet.

Videooptagelser vil være en del af undervisningen, og vil blive gennemgået fra 12:00-12:30 i klublokalerne, for at give sejlerne øjeblikkelig feedback på deres præstation.
Som sædvanlig vil der være hygge og mulighed for køb af øl, vand og burger i loungen efterfølgende.
gratis prøvetimer – herefter årligt: Kontingent
Kapsejlads for medlemmer MED eget udstyr:
Kapsejlads for medlemmer UDEN eget udstyr:
Leje af udstyr*: *Hvis du ønsker at benytte udstyret uden for undervisningen.

Træningsplan 2024 opdatering på vej

De bedste surferhilsener,