Vores Klub Restaurant Lagunen åbner meget snart op igen med lækkert udvalg af frokost- og aftenretter.

Forpagterparret Rokil Hansen (billedet) og Claus Pedersen som ejer virksomheden Spisorama ApS er blevet valgt som den bedst kvalificerede af ansøgerne til forpagtning af Restaurant Lagunen i Nivå Havn.

Forpagterparret glæder sig til at komme i gang, og udtaler: "Vi ønsker et samarbejde med havnens foreningsliv og tror på, at havnens aktiviteter og muligheder vil være et trækplaster, der vil smitte af på havnens spisesteder."

Restaurant Lagunen vil fortsat have fokus på hurtig og lækker mad for dem der skal have lidt at spise, frokostservering og middag om aftenen med retter til fornuftige priser, men også mulighed for lidt mere ekstraordinært.

"Vi vil tilbyde et bredt og spændende menukort - noget for alle. I bedste sejlerånd henter vi inspiration fra de varme himmelstrøg og er samtidig tro mod de danske klassikere - som fx smørrebrød," udtaler forpagterparret.

"Det er glædeligt, at vi nu får liv i restauranten igen, så dem der har deres daglige gang på havnen, havnens gæster og os der bor i nærområdet, kan komme forbi den skønne havn og få et godt måltid mad. Velkommen til. Samtidig stor tak til tidligere forpagter Andreas Ørndrup Jensen for det store engagement han lagde i at skabe liv og kulinariske oplevelser på havnen," siger borgmester Thomas Lykke Pedersen.

Udvalgsformand Soma Mayel glæder sig ligeledes over, at dørene snart kan åbnes i Restaurant Lagunen. "Det er vigtigt, at der er gode tilbud i Nivå Havn, som har et sprudlende og aktivt foreningsmiljø, og er flittigt besøgt af havnens mange gæster."

Både Rokil Hansen og Mark Larsen, der er en del af teamet, har tidligere arbejdet på Restaurant Lagunen. De glæder sig til at tage imod både nye og kendte gæster, når restauranten åbner i starten af sommeren.