Årligt kontingent 2024

Info
Kontingent opkræves årligt gældende for 365 dage. Kontingentet giver adgang til deltagelse i klubbens gratis aktiviteter.

Der ydes 100% familierabat fra familiemedlem nr. 2, når der vælges: "Familiekontingent", pris 1.500 kr. Det er en betingelse, at alle familiemedlemmer har samme bopælsadresse. Alle i familien skal oprette "Profil".

Der ydes 100 % rabat på "Parkontingent" fra person nr. 2 og kun for person nr. 2, pris 1.220 kr. Det er en betingelse, at begge parmedlemmer har samme  bopælsadresse. Begge personer skal oprette "Profil".

Enkeltkontingent er for aktive medlemmer uden familierelationer i kontingentsammenhæng, pris 775 kr.

Passivkontingent er for personer og firmaer, som ønsker at støtte klubben, pris 450 kr. Passivmedlemmer har adgang til alle gratis aktiviteter og klubrestaurant Lagunen. Passivmedlemmer har ikke stemmeret på generalforsamlingen.

Deltagelse på hold med betalte aktiviteter kræver, at der er betalt kontingent.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

E300
Enkeltkontingent. Enkeltkontingent er det samme for aktive junior og seniormedlemmer.
Tilmeldte: 252/999
Ratepris: 775 kr.

F100
Familiekontingent: 1. Opret profiler for alle i familien. Husk at adressen på alle familiemedlemmer skal være præcis den samme. 2. Betal familiekontingent for én af profilerne. 3. Tilmeld øvrige familiemedlemmer med hver deres profil.
Tilmeldte: 251/999
Ratepris: 1500 kr.

P200
Parkontingent: 1. Opret profiler for jer begge 2. Husk at adressen på jer skal være præcis den samme. 2. Betal parkontingent for én af profilerne. 3. Tilmeld partneren med dennes profil. Det er gratis.
Tilmeldte: 68/999
Ratepris: 1220 kr.

V400
Passivkontingent. Passivkontingent er for personer og firmaer, som ikke selv har båd i Nivå, men ønsker at støtte klubben. Kan deltage i alle arrangementer i Lagunen, men ikke deltage i aktiviteter på vandet og har ikke stemmeret på generalforsamlingen. Som Medlem i Nivå Bådelaug får de 20 % rabat på Dagensret i Lagunen