Velkommen til 50 års jubilæum og Standernedhaling i Nivå Bådelaug.

Det er i år 50 år siden, at Nivå Bådelaug blev stiftet.
Der er unægtelig sket meget siden da, for NB er i dag en af Dansk Sejlunions 15 største sejlklubber.
Vi har Danmarks største og i flere år mest vindende surfafdeling, vi er aktive med kapsejlads sommer og vinter – og nu inviterer vi til fest i forbindelse med standernedhalingen, lørdag den 4. november kl. 11.
Alle nuværende og tidligere medlemmer, venner, naboer på havnen, samarbejdspartnere og leverandører er mere end velkomne.

Der vil ikke alene være en åbning af en historisk udstilling, men også afsløring af indkomne forslag til en konkurrence om Nivå Bådelaugs fremtidige faciliteter.
Der vil være taler om havnens og NBs betydning for Fredensborg Kommune af borgmester Thomas Lykke Pedersen og en masse om NB gennem 50 år, berettet af medlemmer og ildsjæle gennem de 50 år fra såvel sejl- som surfafdeling.
Endelig bliver det også afsløret, hvem der vinder vores konkurrence om ideforslag til fremtidige faciliteter i Nivå Havn.

Der vil også være rig lejlighed til at møde sejlerkammerater, udveksle historier og minder, tale nutid og fremtid – og i det hele taget hygge sig sammen i det klubhus, medlemmerne jo byggede sammen i 1992.
Det hele foregår ved klubhuset på havnen – og Restaurant Lagunen sørger for vådt og tørt fra kl. 12.
Vær opmærksom på, at det kan knibe med p-pladser på havnearealet - parker i stedet på marken overfor krydset på Strandvejen.
Der er nemlig også bådoptagning den dag.

Her finder du Nivå Bådelaug´s 50 års Jubilæum program.

På gensyn