Nivå Bådelaug DBO stævne sæson start 2022

Nivaa Baadelaug SurfNotice Of Race Nivå Bådelaug Surf

Dato: 30. april & 1. maj 2022

Tilmeldingsfrist: Den 20. april 2022 – herefter tilmelding på dagen mod gebyr

Tilmelding: Kan foretages via DBO’s online system – Formula/Slalom & Kona: 400 kr. Open fun : 200 kr./dag.

Arrangør: Nivå Bådelaug Nivå Strandpark 19 2990 Nivå – Klubbens hjemmeside: www.nivaabaadelaug.dk/surf

Stævneleder: Steen Buck Hansen, surfer@nivaabaadelaug.dk

Dommer & baneleder: Brian Habekost, veronika Perko & Stine Bendixen

Sejlads grundlag: DBO Formula/Slalom Sejladsbestemmelser

Check in: Bureau mellem kl. 8.00 – 9.30

Skippermøde: Bureau kl. 9.30 – første mulige sejlads 11:00

Bureau: Klubhuset på højre side, ved siden af tilrigning

Tilladt udstyr:

Kona One design samt alle brædder over 285 cm som har sværd. Ved mere end 5 deltager fra samme One design klasse, vil der blive opgjort et separat overall resultat for klassen:

DM-statutternes bestemmelse om, at titlen Danmarksmester og medaljerne vindes af den bedst placerede besætning, som er medlem af en dansk sejlklub, skal medlemskab af en dansk sejlklub være opnået før og dokumenteret ved registreringen.”

“With reference to the requirement in the Statutes of Danish Championships in Sailing, stating that the title Danish Champion and the championship medals will be awarded to the best scoring participant, who is member of a Danish sailing club, the membership of a Danish sailing club must be achieved before and documented at registration.”

Sejlads grundlag: DBO Formula/Slalom Sejladsbestemmelser, dog skal Kona sejlerne tillige følge klasse reglerne: www.konaone.com for så vidt angår udstyr og vægt klasser. Kona’s regel vedr. pumpning vil ikke blive håndhævet til stævne.

Kørselsvejledning: Motorvej E47 afkørsel 6, fortsæt ligeud af Nivåvej 1,8 km, drej til venstre ad Gammel Strandvej og fortsæt 100 meter, fortsæt lige over Strandvejen – Nivå Strandpark

Parkering: Anvises ved skilte

Tilrigning: Græsplæne og strand på Syd siden

Forplejning: Det vil være muligt at købe mad generelt i klubhuset