Turen til Caribien

ARRANGERER

TUREN TIL CARIBIEN m/EDEL & ALLAN

TIRSDAG 12. OKTOBER 2021, KL. 15:00 I KLUBLOKALERNE

Hermed inviteres til efterårets første seniorarrangement i Nivå Bådelaugs klublokaler.

Edel & Allan vil her fortælle om deres tur til Caribien, hvor de blandt andet deltog i Atlantic Rally Cruise (ARC).

Deltagelse er GRATIS.

Til mødet vil der blive serveret blødt brød. Grundet Lagunen lukning er vi usikre på, om der kan serveres kaffe/the til mange sejlere, så man bedes selv medtage kaffe/the. Andre drikkevarer kan købes i Oasen eller medtages.

Tilmelding sker senest fredag, 9. oktober 2021 på Nivå Bådelaugs hjemmeside på samme måde som tilmelding til andre aktiviteter.

Alle opfordres allerede nu til at sætte kryds i kalenderen den anden tirsdag i hver måned undtagen juli.

Deltagelse er ikke kun begrænset til NB’s seniorer. Alle medlemmer, der har lyst til at deltage, er selvfølgelig velkomne. Alle opfordres også til at tage sin partner eller en gæst med.

Tovholderne

Hans Ole, Kjeld, Poul & Pelle

09.10.2021
12.10.2021 kl. 15.00 - 12.10.2021 kl. 18.00