Klubmodul henter siden
Duelighed Teori
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Vinterens prøve i Duelighedsbevisets teoretiske del i Nivå Bådelaugs sejlerskole.

Også i den kommende vintersæsonen tilbyder Sejlerskolen et teorikursus til Duelighedsbeviset. Dette kursus er for dig, som gerne vil lære at sejle, eller som måske allerede sejler, men aldrig rigtig har haft tid til det teoretiske.

Den praktiske del af Duelighedsbeviset er en selvstændig prøve, som typisk tages efter deltagelse i Sejlerskolens skolesejladser i én eller to sæsoner.

Har du allerede Speedbådskørekortet, vil du få udstedt Duelighedsbeviset efter beståelse af den teoretiske del (den aflagte praktiske prøve til speedbådskørekortet er gældende for opnåelse af duelighedsbeviset).

Undervisningen foregår i klubhuset, lokalet på 1. sal (>Oasen<) - alle dage kl. 9 – ca. 13.

Datoerne er som følger (det meste af februar er friholdt på grund af skolernes ferie i uge 7 & 8 ):

1: Lørdag   4. feb.
2: Søndag   5. feb.
3: Lørdag    4. mar.
4: Søndag  5. mar.
5: Lørdag 18. mar. Repetition
6: lørdag  25. mar. EKSAMEN

Det koster 1.050,- kr. at deltage (forudsætter medlemskab af en sejlklub under Dansk Sejlunion). Hertil skal regnes med udgifter til bøger, kort og ’bestik’ (passer, lineal etc.) – ca. 700-1.000 kr.

Kursus er planlagt til februar-marts 2018.

Log ind (er du ny i systemet skal du registrere dig først) og vælg Tilmelding... og find: Sejlerskolen - Duelighedsbeviset Teoriundervisning under Quicklinks.

Vil du vide mere om Dueligheds-kurserne i Nivå Bådelaug, så er du velkommen til at skrive til:

- Om Duelighedsbevisets teori-kursus: Henning Laursen på sejlerskolen@nivaabaadelaug.dk 22259910

- Om Duelighedsbevisets praktisk sejlads: sejlerskolen@nivaabaadelaug.dk

Tilmeldte
17 /17
Tilmeldingsfrist
17.03.2017
03.02.2017 kl. 09.00 - 24.03.2017 kl. 09.00
NB Klubhus, 1. sal (Oasen)
1050,00 kr.