Optimist, Surf, Sejl og vandsport, hygge 2021
27.09.2021 kl. 17.00 - 27.09.2021 kl. 20.00
Nivå Bådelaug Nivå Strandpark 19, 2990 Nivå

Sejl og vandsport, hygge.

Nivå Bådelaug byder dig velkommen til din nye sport og fritidsinteresse.

Sejl og vandsport, hygge.

Nivå Bådelaug byder dig velkommen til din nye sport og fritidsinteresse.

For hvem ?

Er du mellem 8-18 år, så åbner Nivå Bådelaug nu mulighed for, at du kan blive medlem af Cool@Sea afdelingen.

Hvad tilbyder vi ?

Vores mål er at tilbyde alle unge, at sejle under trygge og lærende forhold. Afdelingens primære mål er, at udvikle sejlere med kendskab og færdigheder til at kunne videreudvikle deres interesse for sejl & vandsport, og samtidig være en del af et godt og hyggeligt klubliv. Vi er således ikke målrettet mod konkurrencesejlads.

Vi tilbyder en kombination af følgende aktiviteter afhængig af vejrforhold og antal deltagere :

• Jolle Sejlads (en- & tomandsjoller)

• Windsurfing

• SUP

• Havkajak

• Anden vandsport/sjov.

Hvornår sejler vi ?

Vi sejler hver mandag fra kl. 17:00-19:30. (Der vil evt. også tilbydes hvad vi kalder for ”sikkersejlads” om søndagen til dem der er +13 år og med erfaring)

Hvad koster det ?

Udover det oblikatoriske klubmedlemskab koster det 450 kr. per sæson som går til vedligeholdelse af udstyr samt omkostninger til følgebåde. Medlemskab af Nivå Bådelaug kan tegnes som et familie medlemskab eller som ungdomsmedlemskab (775 kr./året). Se mere www.nivaabaadelaug.dk (under indmeldelse/kontingent)