2021 01.01.2021  -  31.12.3000
Vejledning
Klubkontingent gælder for 365 dage. Der udsendes advis om træk fra din Dankortkonto forud for kontigentfornyelsen, som sker automatisk.

Sæsonen begynder omkring 1. april, hold øje med hjemmesiden for at se, hvornår tilmelding er åben for betalte aktiviteter (surf, sejlerskole etc.), se forsiden eller underafdelinger under tilmelding.

Årligt kontingent 2024 (K)
Kontingent opkræves årligt gældende for 365 dage. Kontingentet giver adgang til deltagelse i klubbens gratis aktiviteter.

Der ydes 100% familierabat fra familiemedlem nr. 2, når der vælges: "Familiekontingent", pris 1.500 kr. Det er en betingelse, at alle familiemedlemmer har samme bopælsadresse. Alle i familien skal oprette "Profil".

Der ydes 100 % rabat på "Parkontingent" fra person nr. 2 og kun for person nr. 2, pris 1.220 kr. Det er en betingelse, at begge parmedlemmer har samme  bopælsadresse. Begge personer skal oprette "Profil".

Enkeltkontingent er for aktive medlemmer uden familierelationer i kontingentsammenhæng, pris 775 kr.

Passivkontingent er for personer og firmaer, som ønsker at støtte klubben, pris 450 kr. Passivmedlemmer har adgang til alle gratis aktiviteter og klubrestaurant Lagunen. Passivmedlemmer har ikke stemmeret på generalforsamlingen.

Deltagelse på hold med betalte aktiviteter kræver, at der er betalt kontingent.
Tilmeld/Læs mere - (4)